Advertisement

Link Banner

Doa Melupakan X-Kekasih

Posted by Mobile eSports

SEBARKAN ARTIKEL
"Doa Melupakan X-Kekasih" Ini ke -->

FACEBOOK | TWITTER | GOOGLE + | PINTEREST

 Amalkan setiap 3 kali bacaan selepas solat subuh n maghrib..

" Ya Allah, lenyapkanlah dukacita kami, hilangkanlah kesedihan kami, dan halaulah keresahan dari jiwa kami"

"MENCINTAI… BUKANlah bagaimana kamu melupakan..melainkan bagaimana kamu MEMAAFKAN.. BUKANlah bagaimana kamu mendengarkan..melainkan bagaimana kamu MENGERTI.. BUKANlah apa yang kamu lihat..melainkan apa yang kamu RASAKAN.. BUKANlah bagaimana kamu melepaskan..melainkan bagaimana kamu BERTAHAN.. Lebih baik menunggu orang yang tepat karena hidup ini terlalu singkat untuk dibuang hanya dengan ‘seseorang’..."


"Jika benar kamu sygkan dia..maka lepaskannya..jika dia kembali padamu..maka dia adalah milikmu..jika tidak..dia bukan milikmu..♥"


"Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untukmendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..."

"Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat, dipegang. Namun begitu… ia boleh dirasai dalam hati..." ♥

Kepada yang berkenaan boleh la cuba...lakukan dengan ikhlas insyallah akan termakbul...lepaskan dengan rela...semoga selepas ini akan terus maju kehadapan dan mulakan hidup baru yang lebih bererti..AMIN...

{ 0 comments... or add one}


Posting Komentar